- pomiary inwentaryzacyjne,
- ocena stanu technicznego obiektu,
- pobranie próbek stali i betonu do badań laboratoryjnych,
- badania materiałowe in-situ,
- osadzenie reperów na podporach,
- założenie monitoringu geodezyjnego podpór oraz ustroju nośnego,
- wykonanie analizy modalnej oraz dynamicznej na modelu numerycznym,
- wykonanie próbnego obciążenia dynamicznego w warunkach eksploatacyjnych
- sprawdzenie nośności eksploatacyjnej obiektu z uwzględnieniem prędkości ruchu pociągów do ich maksymalnej wartości,
- określenie przyczyny nieprawidłowej pracy łożysk,
opracowanie przedmiaru i określenie kosztu robót utrzymaniowo-remontowych.



















- pomiary inwentaryzacyjne z oceną stanu technicznego,
- badania materiałowe,
- badania dynamiczne pod ruchem eksploatacyjnym,
- sprawdzenie aktualnej nośności eksploatacyjnej obiektów inżynieryjnych z uwzględnieniem prędkości ruchu pociągów do ich maksymalnej dopuszczalnej wartości,
- opracowanie założeń do monitoringu rozwartości rys i pęknięć podpór,
- pomiary geodezyjne punktów bazowych na podporach,
- określenie przedmiaru i kosztu robót utrzymaniowo -remontowych.
- przegląd podwodny podpór w osiach 3 i 5,
- ocena stanu technicznego całego obiektu inżynieryjnego,
- analiza nośności posadowienia w oparciu o normy archiwalne i obowiązujące,
- określenie przedmiaru i kosztu robót utrzymaniowo -remontowych.









- oceny stanu technicznego,
- badania materiałowe,
- sprawdzenie aktualnej nośności eksploatacyjnej obiektów inżynieryjnych z uwzględnieniem prędkości ruchu pociągów do ich maksymalnej dopuszczalnej wartości,
- określenie przedmiaru i kosztu robót utrzymaniowo -remontowych.
- schemat statyczny: swobodnie podparty, 2 x 3 przęsła,
- rodzaj i materiał konstrukcji dźwigarów: belki kratownicowe, stalowe (nitowane),
- rodzaj pomostu: otwarty,
- rozpiętości teoretyczne przęseł: 33,85 m,
- długość całkowita : 102,00 m.








- ustalenie ogólnego stanu technicznego obiektu (przy szczegółowej inwentaryzacji konstrukcji urządzeń dylatacyjnych),
- kreślenie przyczyn awarii łożysk w części ciągłej estakady i bezpieczeństwa układu podparcia
pozostałych przęseł, - analizę i określenie koncepcji zmian w układzie łożysk części ciągłej,
- wydanie zaleceń remontowych.
- ocena stanu technicznego obiektu,
- identyfikację parametrów dynamicznych konstrukcji mostu (na modelach numerycznych),
- badania dynamiczne mostu pod zidentyfikowanym taborem kursującym po linii kolejowej,
- sprawdzenie nośności eksploatacyjnej mostu (na modelach numerycznych) od indywidualnych modeli obciążeń taboru, kursującego po linii kolejowej.







